Koszty i możliwe sposoby dostawy i odbioru zamówienia każdorazowo prezentowane są w formularzach zamówienia.
W Portalu dostępne są następujące możliwości:Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy Towarów w procesie zamówienia spośród następujących:
a) przesyłką kurierską poprzez firmę kurierską
DPD, (Koszty każdorazowo wskazane w formularzu zamówienia)
b) przesyłką pocztową poprzez
Pocztę Polską (Cypr, mniejsze wysypy należące do Unii Europejskiej),
- Koszty każdorazowo wskazane w formularzu zamówienia.
c) przesyłką pocztową poprzez firmę
InPost (dostawa do wybranego przez klienta paczkomatu) - Koszty każdorazowo wskazane w formularzu zamówienia ,
d)
osobiście w Punkcie Odbioru wskazanych na Portalu - bezpłatnie
dostępne Punkty Odbioru osobistego:
1) APTEKA LAWENDA C.H. PTAK , ul. Rzemieślnicza 35 Hala A-bis lok A.33, 95-030 Rzgów
2) APTEKA MALWA, ul. Poniatowskiego 3, 97-318 Czarnocin
3) APTEKA LAWENDA, ul. Pabianicka 6, 95-006 Kurowice
4) APTEKA, ul. Rodakowskiego 1, 93-277 Łódź
5) PUNKT APTECZNY LAWENDA, ul. Stropowa 4, 95-030 Starowa Góra
6) PUNKT APTECZNY Brójce, Brojce 41A, 95-006 Brójce
Uwaga:Produkt leczniczy i niektóre inne Towary wymagające szczególnych warunków transportu ze względów bezpieczeństwa i niezbędnych warunków transportu, nie jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. oraz InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
Poniżej prezentujemy wyciąg z Regulaminu prezentujący część zapisów dotyczących Dostawy. Pełen zapis Regulaminu dostępny jest w zakładce "Regulamin"
Wyciąg z Regulaminu Portalu dotyczący Dostawy Towarów:6.1. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na wskazany adres, przy uwzględnieniu ograniczeń w wyborze Dostawcy Produktów leczniczych i Towarów wymagających szczególnych warunków transportu.
6.2. Dostawa produktów jest ograniczona do terenu państw Unii Europejskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Kupującego.
6.3. Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy Towarów w procesie zamówienia spośród następujących:
a) przesyłką kurierską poprzez firmę kurierską DPD,
b) przesyłką pocztową poprzez Pocztę Polską (Cypr, mniejsze wysypy należące do Unii Europejskiej),
c) przesyłką pocztową poprzez firmę InPost (dostawa do wybranego przez klienta paczkomatu),
d) osobiście w Punkcie Odbioru wskazanych na Portalu
z zastrzeżeniem iż Produkt leczniczy i niektóre inne Towary wymagające szczególnych warunków transportu ze względów bezpieczeństwa i niezbędnych warunków transportu, nie jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. oraz InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
6.4. Termin otrzymania zamówionych produktów obejmuje czas sprowadzenia Towarów do Sprzedawcy, czas realizacji zamówienia i czas dostarczenia zamówionych produktów i w zależności od wybranego Dostawcy może wynieść od 1 do 11 dni roboczych. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce Koszty i sposoby Dostawy. W przypadku niedoręczenia przesyłki we wskazanym czasie, prosimy o niezwłoczną informację celem ustalenia przyczyn opóźnienia i podjęcia działań zaradczych lub reklamacyjnych
6.5. W przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej za pośrednictwem Dostawcy i otrzymania od Klienta informacji o niedoręczeniu zamówionego Towaru, Sprzedawca zwraca Kupującemu uiszczone przez niego kwoty w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania informacji o niedoręczeniu Towaru.
6.6 W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i terminowo doręczone z winy Klienta (błędny adres, odmowa przyjęcia), Sprzedawca zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami ponownego transportu zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.
6.7. Przed odbiorem przesyłki od Dostawcy Klient zobowiązany jest sprawdzić,
czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania, taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki z uwagi na uszkodzenie jej opakowania, po otrzymania od Klienta informacji w tym zakresie Sprzedawca, według wyboru Klienta, ponownie wyśle zamówione Towary lub dokona zwrotu wartości zamówienia oraz kosztów dostawy.